sobota, 1 lutego 2014

Na początek...



Witam wszystkich!

Mam na imię Daniel i z zawodu jestem książkowym molem. Międzyczasie zajmuję się studiowaniem, ale to sprawa drugorzędna. Moim zajęciem na poważnie, na całe życie są książki. A ściślej mówiąc ich czytanie, posiadanie, może nawet i pisanie. Kto wie? Pisuję, co prawda, od czasu do czasu, jakieś opowiadanie, ale nie o tym ma być ten blog.
Ten blog ma być o książkach. A ja, skromny mol-gaduła, muszę ograniczyć miejsce dla mej, jak wcześniej wspomniałem, skromnej osoby i przeznaczyć je w pełni na książkowe recenzje.
Dziś, jak wiemy, wszystko dzieje się szybko. Nie ma czasu na przebieranie w stosach książek w bibliotece i marnowanie czasu na chłam, buble i inne miernoty(ja ten czas mam, bo jestem molem i w książkach mieszkam, więc mogę w nich grzebać ile chcę). Dlatego też tworzę ten blog, z myślą o wszystkich czytających, mając na celu zaoszczędzenie ich cennego czasu.
Na łamach bloga, regularnie postaram się zamieszczać książkowe recenzje o szerokim zakresie gatunkowym. Od fantastyki do horroru. Od thrillerów po podróżnicze etc., etc.
Zachęcam do regularnego odwiedzania!  Pozdrawiam!

Mol

3 komentarze:

  1. Super inicjatywa! Będę śledzić Twoje poczynania.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. super będę tutaj patrzyła bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń