poniedziałek, 10 lutego 2014

Sukces "Czytamy o książkach"!



Zakładając bloga nie liczyłem na natychmiastowe zainteresowanie.
.
.
.
Dobra! Liczyłem.
Liczyłem na to, że ktoś to będzie czytał. Jakieś niewielkie grono zainteresowanych. Ktoś skomentuje od czasu do czasu. Połechce ego miłym komentarzem. Ale żeby od razu takie rzeczy…
Już śpieszę z wyjaśnieniem.
Otóż portal Szortal złożył mi propozycję nie do odrzucenia. Poproszono mnie o napisanie nowej recenzji, która zaważy o tym, czy zostanę przyjęty do ekipy. I…
Udało się. Od teraz recenzje będą pojawiały się zarówno na blogu jak na Szortalu. A oto pierwsza publikacja - http://szortal.com/node/4448.
Musiałem podzielić się dobrymi wiadomościami.
Niedługo wypatrujcie kolejnej recenzji.
Zapraszam!  : )

1 komentarz:

  1. Cieszę się Twoim sukcesem, jak widać początki wcale nie muszą być trudne ;)

    OdpowiedzUsuń